Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed





Üst Komşu

| Genel | 20 Ocak 2020

Ben 30 yaşında ve 3 ay önce evlenen bir kadınım.Daha önce başımdan çok fazla porno hikayeler geçmediği içinde eşimle evlenmemin başlıca nedenlerinden biride onunla devamlı olarak sevişebilmekti.Yani rahat rahat her aklıma sikiş muhabbetleri geldiğinde kocamla bunu rahatlıkla sabah akşam gerçekleştiririm diye düşündüm.Ama eşimin fabrikada işçi olarak çalışması bunu engelliyordu. Eşimle rahatça porno hikayeler yaşamak için […]

3455 total views, 21 today

neslihan tam bi afetmiş

| Genel | 10 Ocak 2020

Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi yeni buldum ve gerçekten çok beğendim.Bende bundan altı yıl kadar önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ücretsiz ihbar hatlarından birinde çalışıyordum ve o gün nöbetçi idim. Saat:22:00 sıralarında telefon çaldı ve açtığımda sohbet etmek isteyen bir bayanla karşılaştım.İsminin Neslihan olduğunu ve çok sıkıldığını, muhabbet etmek istediğini söylüyordu.Zaten benimde canım sıkılıyordu ve […]

1877 total views, 17 today

Sevgilimi Arkadaşımla Beraber Becerdik

| BireBir Seks Hikayeler, Diğer Hikayeler | 11 Nisan 2019

Aşklar zorlu süzgeçlerden geçerek kendilerini ve sadakatlerini gösterirler.Benim sevgilim ile aramdaki ilişkimde aynen böyle oldu.Azgın kaşar kız arkadaşım ile aramız gün geçtikçe iyice bozulmaya başlamıştı.Artık benim için bütün anlamı bitiyordu. Onun için yaptığı cıvıklık erkekler ile samimiyeti benim için artık onun bir özelliği yoktu seks ilişkisinden başka. Tam da o bunu istiyormuş.Sonradan anladım bende seks […]

21649 total views, 16 today

BALDIZIMIN İLİK GİBİ KIZINA DAYANAMADIM SİKTİM

| BireBir Seks Hikayeler, Diğer Hikayeler, Erotik Hikayeler | 3 Ekim 2018

Eylül ayının ikinci haftasıydı, geçici görev için Tekirdağ’a gönderilmiştim. Bunu biraz da ben istemiştim, çünkü orada üniversite okuyan (baldızımın kızı) Çilem vardı. Hem bir büyüğü olarak onu kontrol edecektim, hemde işimi yapacaktım. Arabamla Pazar akşamı Tekirdağ’a gittim ve anlaşmalı otelimize yerleştim. Daha önceden de orda kaldığım için, ısrarla çatı katındaki deniz manzaralı odayı istedim. Yol […]

13539 total views, 8 today

kaynanamı götten siktim

| Erotik Hikayeler, Evli Çift Hikayeler, Fantezi Hikayeleri, Fetiş Hikayeler | 30 Eylül 2018

Eşimle ilk tanıştığımız yıldı. Beni ailesiyle tanıştırmıştı. Anne babası 50’li yaşlara merdiven dayamışlardı. Gel zaman git zaman ziyaretler falan derken evin oğlu olmuştum. Karımla evde kimseler olmadığında anne babasının yatak odasında sevişiyorduk. Orada boşalırken hep kaynananım koca götünü hayal ediyordum. Hep altına tayt, dar pantolonlar, etekler giyerdi. Kısa boyluydu, ama çok güzel bir vücudu vardı […]

28111 total views, 16 today

Kocamın yeğeni götümü parçaladı

| Anal Seks Hikayeleri, BireBir Seks Hikayeler, Diğer Hikayeler | 24 Eylül 2018

Herşey, kocamın yeğeni Engin’in bizim yaşadığımız şehirde iş bulmasıyla ve kocamın da Engin’in maddi durumunu toparlayıncaya kadar bizimle kalabileceğini söylemesiyle başladı. Ben 28 yaşındayım, sarışınım ve zayıfım, ama 95 beden göğüslerim var. Kocam benden 21 yaş büyük, ama bu yaş farkı bizim için hiçbir zaman sorun olmadı. Kocamla, değişikliğe tamamen kapalı bir sex yaşantımız olsa […]

21607 total views, 7 today

Çok Kocaman Yarak Arıyordum Buldum

| Genel | 3 Nisan 2018

Evliyim, kocam bedensel engelli. Aslında çok seviyorum, bacakları engelli, sürekli tekerlekli sandalyede olmasına rağmen bedeni güzel, yarağı kocaman ve gerçekten de kaliteli sikişiyor ama her zaman değil, özellikle de evlendiğimiz zamanlar beni kaybetmekten korktuğunu söylerdi. Ben de neden dediğim zaman durumunu öne sürerdi. Artık ben nasıl onu sevdiğimi ikna edemem bilemedim bir türlü ama sürekli […]

17465 total views, 4 today

Halamın Kızına Çaktım Mobil Sex Hikayeleri

| Genel | 26 Mart 2018

аdım uğur 18 уаşındауım bir gün hаlаmlаrа gittim оrdа hаlаmın kızı vе kаrdеşi kоrауlа оturuуоduk birdеn hаlаmın kızıуlа muhаbbеt еtmеуе bаşlаdım kаrdеşini bаşkа оdауа уоllаdık bеni еlimdе mоtоrsiklеtin аnаhtаrı vаrdı еlimdеn аldı оnu iri göğüslеrinе sоktu bunlаrı burdаn аlаmаzsın dеdi bеndе аlırım dеdim birdеn аldım аfеrim dеdi dаhа sоnrа уinе аldı аmсınа sоktu hаdi burdаn […]

6821 total views, 4 today

Benim Seksi Yengecim

| Genel | 15 Mart 2018

Ben 20 yaşında zıpkın gibi bir delikanlıyım.Profesyonel yüzücü olduğumdan vücudum biraz yapılı.. Şehrin en sosyete semtinde oturuyorum. İki tane abim var biri evliydi, diğeride evlendi..Eskiden evde 3 erkek geçinip giderken şimdi bir tek ben kaldım.. Annem babam sık sık gezmeye giderler bende evde yalnız kalırım çoğunlukla.. iş yok güç yok.. baba parası yerken bulursam eve […]

22033 total views, 8 today

Kaynımla Ateşli Sex Hikayemiz

| Genel | 5 Mart 2018

Merhaba sex hikaye sevenler.Bende aynı sizler gibi sürekli hikaye okumayı sevenlerden biriyim.İlk başlarda nasıl olur derken arkadaşlarımın ağızlarının çözülmesi nedeni ile demek ki hayatta neler varmış demeye başladım.Yengesi ile sex yapanlar kocasını aldatanlar bir sürü olay üzerine olay.Benim başıma o anlara kadar bir şey gelmedi.Derler ya insanın başına ya meraktan ya şeyden dolayı gelir bende […]

17093 total views, 6 today

Page 1 of 531 2 3 53
  • Abim alkolik olunca yengem bana kaldı

    by on 25 Ocak 2020 - 0 Comments

    Selam arkadaşlar ben Barış. Askerden önce yaşadığım bir hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Abim İstanbulda yaşayan evli bir adam. 44 yaşında aşırı derece ...

  • Üst Komşu

    by on 20 Ocak 2020 - 0 Comments

    Ben 30 yaşında ve 3 ay önce evlenen bir kadınım.Daha önce başımdan çok fazla porno hikayeler geçmediği içinde eşimle evlenmemin başlıca nedenlerinden biride...

  • neslihan tam bi afetmiş

    by on 10 Ocak 2020 - 0 Comments

    Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi yeni buldum ve gerçekten çok beğendim.Bende bundan altı yıl kadar önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ücretsiz ...

  • kime niyet kime kısmet

    by on 24 Şubat 2020 - 0 Comments

    Geçen yaz kız arkadaşımla taksim`de bir barda buluşmak için sözleşmiştik. kendime bir viski söylemiş ve beklemeye koyulmuştum. 10 dakika sonra telefonum ç...