Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed





Annemi babam uyurken evde becerdim

| Genel | 28 Eylül 2017

Ben Sevda, azgınlığı sonuna kadar yaşayıp boşalmaya hazır mısın?
Telefon Numaram: 0044 560 18 39


Slm önceden ben annemi üniversitede okurken apartta becerdim hikayesini atmıştım. Şimdi annemi babam uyurken diğer odada nasıl siktiğimi anlatacam üniversite bitmişti ankara evde oturuyorduk haziran ayında idik sabah kahvaltı yapmış annem temizlik yapıyordu babamda öğlene yakın uyuyordu bende fırsat bu dedim annemin olduğu odaya geçtim öpücük attım dudağına ne oluyor baban evde olmaz dedi bende amına bir el attım 3-4 dk geçti koyuverdi kendini ben gittim salona baktım kontrol ettim babamı sonra yarağimi çıkardım yalaklını dedim anneme annemde mecburen yaladı 5 dk yarattım sonra tekrar kontrol ettim babamı sonra annemin eteğini beline sardım kilodunu çıkarttım bende yaşadım annem biraz ses çıkardı sessiz ol dedim sonra tekrar kontrol ettim bu sefer prezervatif taktım yatağa anneme amdan yavaş yavaş sikmeye başladım domaltarak sonra götünü hafifçe zorladım sonra götten vurmaya başladım babam uyandı o arada bende annemde hemen toparlandık hemen anneme temizlikte yardım ediyorum maksadıyla bitti o gün

O günden sonra aklıma bir fikir geldi babam emekliydi artık hep evde oluyordu zaten kahve alışkanlığı da yoktu. Evin herkese gizli kamera koydum telefondan izleyebilecek şekilde ayarladım babam bizi yakalayabilirdi o yüzden böyle bir şey yaptım annemde bilmiyordu bunu yine bir gün çok azmıştım babamı kontrol ettim tv bakıyordu annemde banyoda çamaşır atıyordu sanırım makineyi caliştiracakti ve öyle oldu ben banyoya doğru gittim annemde kirli çamaşır var mı dedi yok annem dedim sonra kendi kilodumu çıkartıp bunü unuttum dedim sonra kazık gibi olan sikimi gösterdim senin vardır anne bütün kilodunu çıkart dedim o da çıkardı annem anladı baban evde yakalaniriz dedi bende o iş bende telefonu çıkarttım bak anne babam tv izliyor hemen halledelim ben doluyum dedim çamaşır makinesi üstüne oturttum annemi ve hemen içine girip girip çıkıyordum annemde oğlum sık ananı diyordu kısık sesle bende hızlandım ve boşaldım annemde boşaldı. Annemi artık evin çoğu yerinde yapmıstık annemde artık zevk alıyordu

Ben Gizem, boğalar gibi azdıra azdıra boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 0044 560 18 39

  • Abim alkolik olunca yengem bana kaldı

    by on 25 Ocak 2020 - 0 Comments

    Selam arkadaşlar ben Barış. Askerden önce yaşadığım bir hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Abim İstanbulda yaşayan evli bir adam. 44 yaşında aşırı derece ...

  • Üst Komşu

    by on 20 Ocak 2020 - 0 Comments

    Ben 30 yaşında ve 3 ay önce evlenen bir kadınım.Daha önce başımdan çok fazla porno hikayeler geçmediği içinde eşimle evlenmemin başlıca nedenlerinden biride...

  • neslihan tam bi afetmiş

    by on 10 Ocak 2020 - 0 Comments

    Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi yeni buldum ve gerçekten çok beğendim.Bende bundan altı yıl kadar önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ücretsiz ...

  • kime niyet kime kısmet

    by on 24 Şubat 2020 - 0 Comments

    Geçen yaz kız arkadaşımla taksim`de bir barda buluşmak için sözleşmiştik. kendime bir viski söylemiş ve beklemeye koyulmuştum. 10 dakika sonra telefonum ç...